Maciej Kubiak w składzie grupy roboczej AI dla branży reklamowej – SAR Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej
10. 06. 2024
W zeszłym tygodniu odbyło się Walne Zgromadzenie Członków SAR Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej i ZKM, podczas którego szczególny nacisk został położony na rozwój usług reklamowych w oparciu o programy generatywnej sztucznej inteligencji.
Nasi prawnicy brali udział w grupie roboczej AI dla branży reklamowej, która wypracowywała narzędzia i rekomendacje środowiskowe dot. relacji agencji z klientami, oceny ryzyka korzystania z narzędzi generatywnej AI, edukacji w zakresie AI oraz tworzyła bazę wiedzy o AI dla branży reklamowej. Z ramienia SKP w gronie członków grupy roboczej AI znalazł się Maciej Kubiak.
Skład grupy roboczej AI:
• Michał Dunin, Prezesa Zarządu WebTalk;
• Dorota Pindel, Research & Development Director – WebTalk;
• Małgorzata Majcher, Chief Strategy & Innovation Officer – DDB;
• Dagmara Gadomska, General Manager – Publicis Worldwide;
• Daniel Szulc, Head of Analytics,Data Scientist – Loyalty Point;
• Łukasz Gumowski, Creative & Strategy Partner – Plej;
• Kacper Skocki, Chief Operating Officer – Vision&People;
• Łukasz Borek, General Manager – LiquidThread;
• Maciej Kubiak, Partner Zarządzający – SKP Ślusarek Kubiak Pieczyk.
Pomoce merytoryczne, biznesowe i prawne w postaci opracowania grupy – jak wdrażać AI, jak szacować ryzyko, jak wybrać narzędzia AI, jak współpracować w tym obszarze z klientami znajdziecie tutaj.
Zachęcamy również do zapoznania się z przygotowanym przez zespół SKP (Marlena Kudła i Maciej Kubiak) FAQ z 25 pytaniami i odpowiedziami porządkującymi wiedzę o korzystaniu z AI w branży reklamowej.