• Reklama i eventy

    eventy / media / Internet / reklama / prawo reklamy / PR / agencje reklamowe / kampanie promocyjne / strategia marketingowa / rebranding / regulaminy / konkursy / digital marketing / domy mediowe / domy produkcyjne / mediaplany / brief / contact report / copy clearance / ATL / BTL / zasięgi / viral marketing/ ambush marketing / guerilla marketing/ inspiracje

Kompetencje

Agencje reklamowe, marketingowe czy PR, domy produkcyjne i mediowe, agencje 360 i butiki kreatywne – to tylko wybrane podmioty z szeroko pojętego rynku reklamowo-marketingowego, które na co dzień wspieramy w kwestiach prawnych.

Obsługujemy także reklamodawców.

  • Umowy w branży reklamowej

  • Reklamowy copy clearance (storybordów, spotów)

  • Reprezentacja przed Radą Reklamy

  • Doradztwo przy wprowadzaniu nowych produktów, marek i opakowań

  • Prawna opieka nad konkursami, loteriami i promocjami

  • Wsparcie nietuzinkowych przedsięwzięć z pogranicza reklamy, sztuki, designu i biznesu.

  • Opiniowanie reklam sensytywnych (alkohol, hazard, instytucje finansowe, etc)

  • Ocena działań konkurentów pod kątem uczciwej konkurencji i reklamy zgodnej z prawem

  • Bieżąca obsługa agencji reklamowych

  • Doradztwo korporacyjne i podatkowe dla branży reklamowej

  • Obsługa organizacji eventów

  • Reprezentacja w sporach dot. plagiatów w reklamach, nieuczciwej reklamy oraz rozliczenia mediów między domami mediowymi i klientami

Doświadczenie

Opiniujemy strategie marketingowe, materiały i działania promocyjne (także dla produktów wrażliwych czy spółek giełdowych). Doradzamy w procesach rebrandingu, kreowania nowych produktów, marek, opakowań czy aranżacji wnętrz i przestrzeni.

Kreacja nowej linii produktów

Dla agencji brandingowych przygotowaliśmy i negocjowaliśmy umowy dotyczące strategii marketingowej i kreacji nowych linii produktów, m.in. znanych marek spożywczych.

Reklama

Reprezentowaliśmy agencje reklamowe i ich klientów w prowadzeniu negocjacji i zawieraniu kontraktów ze znanymi postaciami ze świata filmu, telewizji i muzyki dot. ich udziału w reklamach. Nasz zespół obsługiwał prawnie agencje reklamowe podczas negocjacji i współpracy m.in. z czterema gwiazdami Hollywood klasy A, które wystąpiły w reklamach telewizyjnych, billboardowych, prasowych i wizerunkowych w Polsce.

Umowa sponsorska korporacji ze znanym sportowcem

Wspieraliśmy znanego sportowca w negocjacjach dot. umowy sponsorskiej oraz partnerstwa technologicznego z globalną korporacją. Negocjacje, których przedmiotem było pozyskanie środków przez sportowca na udział w Rajdzie Dakar oraz innych imprezach rajdowych, jak również wykorzystania wizerunku i nazwiska sportowca przez korporację.

Liderzy projektów

Jesteśmy bardzo mocno związani z branżą reklamową. Stale współpracujemy ze Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR. Jesteśmy również audytorami najważniejszych konkursów branży reklamowej takich jak m.in. Effie, KTR, Media Trendy etc. Prowadzimy wykłady z prawa reklamy m.in. w Uniwersytecie Reklamy SAR, dla MediaRun Academy czy Centrum Praw Własności Intelektualnej im. H. Grocjusza w Krakowie.

Aktualności

6 listopada 2025

SKP audytorem konkursu Złote Spinacze 2025

Trwają obrady 23. edycji konkursu Złote Spinacze – najważniejszego wydarzenia branży public relations w Polsce!   Z dumą po raz kolejny pełnimy rolę audytora konkursu, czuwając nad […]

4 listopada 2025

SKP po raz kolejny wspiera Effie Poland – Oscary branży reklamowej rozdane

Wczoraj w Teatrze Wielki po raz kolejny odbyło się wręczenie Oscarów branży reklamowej, czyli nagród Effie Poland.   Effie Awards jest czymś więcej niż tylko największym konkursem […]

27 października 2025

Premiera filmu „Franz Kafka” Agnieszki Holland – SKP z kompleksową obsługą prawną projektu

W zeszły czwartek w Muzeum POLIN miała miejsce uroczysta premiera filmu „Franz Kafka” w reżyserii Agnieszki Holland.   Jako Kancelaria SKP mieliśmy przyjemność i zaszczyt zapewnić kompleksową […]

Artykuły przy kawie

  • Dbanie o cyberbezpieczeństwo staje się integralną częścią rozwoju sztucznej inteligencji, która jednocześnie odgrywa kluczową rolę we wspieraniu działań na rzecz ochrony systemów cyfrowych. Wydawałoby się, że jest to duet idealny, ale jedynie dzięki odpowiednio wdrożonym rozwiązaniom w zakresie bezpieczeństwa, systemy AI mogą działać w sposób odporny na cyberataki. Szanse i zagrożenia Sztuczna inteligencja (AI) zrewolucjonizowała […]

  • Unijna dyrektywa NIS2, a w ślad za nią projektowana nowelizacja ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, nakładają nowe obowiązki na przedsiębiorców  funkcjonujących w określonych sektorach gospodarki. Firmy uznane za podmioty ważne lub podmioty kluczowe muszą spełniać szczególne wymagania w zakresie ochrony sieci i systemów informatycznych. W tym artykule piszemy o tym, jak przedsiębiorcy mogą ocenić, czy […]

  • Zbrodnia od zawsze fascynowała jako temat literacki, dziennikarski czy filmowy, a w ostatnich latach szczególną popularność zyskały podcasty true crime, w których prawdziwe historie morderstw i zaginięć opowiadane są z dbałością o szczegóły i napięcie godne thrillera. Słuchacze wciągają się w narracje, analizują motywy, śledzą losy ofiar i sprawców. Ale za każdą z tych historii […]

  • Technologia jako nieodłączny element współczesnego świata zapewnia niesamowite możliwości, jednocześnie tworząc nową przestrzeń do działań przestępczych. Ataki hackerskie, oszustwa online, wymuszenia czy kradzieże danych stały się tak częste, że wielu ludzi zaczyna traktować je jako nieodłączny element współczesnego życia. Cyberataki zdarzają się częściej, niż mogłoby się wydawać. Wskazuje się, że co piąty polski pracownik padł […]

Kontakt

Warszawa

ul. Ks. Skorupki 5,
00-546 Warszawa

Sopot

ul. Armii Krajowej 116/17
81-824 Sopot
22 230 2655biuro@skplaw.pl
Więcej
Copyright 2022 Polityka Prywatności Regulamin