• Reklama i eventy

    eventy / media / Internet / reklama / prawo reklamy / PR / agencje reklamowe / kampanie promocyjne / strategia marketingowa / rebranding / regulaminy / konkursy / digital marketing / domy mediowe / domy produkcyjne / mediaplany / brief / contact report / copy clearance / ATL / BTL / zasięgi / viral marketing/ ambush marketing / guerilla marketing/ inspiracje

Kompetencje

Agencje reklamowe, marketingowe czy PR, domy produkcyjne i mediowe, agencje 360 i butiki kreatywne – to tylko wybrane podmioty z szeroko pojętego rynku reklamowo-marketingowego, które na co dzień wspieramy w kwestiach prawnych.

Obsługujemy także reklamodawców.

  • Umowy w branży reklamowej

  • Reklamowy copy clearance (storybordów, spotów)

  • Reprezentacja przed Radą Reklamy

  • Doradztwo przy wprowadzaniu nowych produktów, marek i opakowań

  • Prawna opieka nad konkursami, loteriami i promocjami

  • Wsparcie nietuzinkowych przedsięwzięć z pogranicza reklamy, sztuki, designu i biznesu.

  • Opiniowanie reklam sensytywnych (alkohol, hazard, instytucje finansowe, etc)

  • Ocena działań konkurentów pod kątem uczciwej konkurencji i reklamy zgodnej z prawem

  • Bieżąca obsługa agencji reklamowych

  • Doradztwo korporacyjne i podatkowe dla branży reklamowej

  • Obsługa organizacji eventów

  • Reprezentacja w sporach dot. plagiatów w reklamach, nieuczciwej reklamy oraz rozliczenia mediów między domami mediowymi i klientami

Doświadczenie

Opiniujemy strategie marketingowe, materiały i działania promocyjne (także dla produktów wrażliwych czy spółek giełdowych). Doradzamy w procesach rebrandingu, kreowania nowych produktów, marek, opakowań czy aranżacji wnętrz i przestrzeni.

Kreacja nowej linii produktów

Dla agencji brandingowych przygotowaliśmy i negocjowaliśmy umowy dotyczące strategii marketingowej i kreacji nowych linii produktów, m.in. znanych marek spożywczych.

Reklama

Reprezentowaliśmy agencje reklamowe i ich klientów w prowadzeniu negocjacji i zawieraniu kontraktów ze znanymi postaciami ze świata filmu, telewizji i muzyki dot. ich udziału w reklamach. Nasz zespół obsługiwał prawnie agencje reklamowe podczas negocjacji i współpracy m.in. z czterema gwiazdami Hollywood klasy A, które wystąpiły w reklamach telewizyjnych, billboardowych, prasowych i wizerunkowych w Polsce.

Umowa sponsorska korporacji ze znanym sportowcem

Wspieraliśmy znanego sportowca w negocjacjach dot. umowy sponsorskiej oraz partnerstwa technologicznego z globalną korporacją. Negocjacje, których przedmiotem było pozyskanie środków przez sportowca na udział w Rajdzie Dakar oraz innych imprezach rajdowych, jak również wykorzystania wizerunku i nazwiska sportowca przez korporację.

Liderzy projektów

Jesteśmy bardzo mocno związani z branżą reklamową. Stale współpracujemy ze Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR. Jesteśmy również audytorami najważniejszych konkursów branży reklamowej takich jak m.in. Effie, KTR, Media Trendy etc. Prowadzimy wykłady z prawa reklamy m.in. w Uniwersytecie Reklamy SAR, dla MediaRun Academy czy Centrum Praw Własności Intelektualnej im. H. Grocjusza w Krakowie.

Aktualności

6 maja 2024

SKP Ślusarek Kubiak Pieczyk doradzało spółce Instytut Monitorowania Mediów przy nabyciu kontrolnego pakietu udziałów w spółce PSMM Monitoring & More i NEWTON Media Polska

Miło nam poinformować, że doradzaliśmy spółce Instytut Monitorowania Mediów przy nabyciu kontrolnego pakietu udziałów w spółce PSMM Monitoring & More i tym samym w NEWTON Media Polska. […]

28 marca 2024

Premiera obsługiwanego przez SKP filmu „Woman of…” („Kobieta z…”) w reżyserii Małgorzaty Szumowskiej i Michała Englerta

W poniedziałek swoją premierę miał obsługiwany przez nas film – „Woman of…” („Kobieta z…”) w reżyserii Małgorzaty Szumowskiej i Michała Englerta.   Kancelaria SKP Ślusarek Kubiak Pieczyk […]

26 marca 2024

Premiera filmu “Budda. Dzieciak ’98”

W piątek odbyła się premiera filmu „Budda. Dzieciak ‘98”, którego jednym z koproducentów jest nasz klient – Platige Image.   Kancelaria SKP wspierała Platige Image w toku […]

Artykuły przy kawie

  • 17 kwietnia 2024 r. Sąd Unii Europejskiej wydał wyrok w sprawie odmowy rejestracji oznaczenia „Pablo Escobar” jako unijnego znaku towarowego ze względu na jego sprzeczność z porządkiem publicznym oraz dobrymi obyczajami (sygn. T-255/23). Oznaczenie słowne „Pablo Escobar” próbowała zarejestrować w Urzędzie Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej Spółka Escobar Inc., z siedzibą w Guayna na wyspie […]

  • Organizator eventu artystycznego lub rozrywkowego, zwłaszcza mającego charakter imprezy masowej, stoi przed koniecznością dopełnienia szeregu ważnych obowiązków. Jedną z podstawowych kwestii, o którą należy zadbać, jest konieczność zapewnienia wydarzeniu odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa. Zaniechanie należytej staranności w tym zakresie może wiązać się dla organizatora nie tylko z surowymi konsekwencjami finansowymi, ale również z odpowiedzialnością karną. Definicja […]

  • Jeżeli: jesteś małym lub średnim przedsiębiorcą masz siedzibę w jednym z państw członkowskich UE lub w Ukrainie posiadasz niezarejestrowane dotychczas prawa własności intelektualnej (np. nazwy, logotypy, opakowania produktów) możesz skorzystać z tegorocznej edycji dofinansowania w ramach Funduszu UE na rzecz MŚP. SKP wspiera klientów w składaniu wniosków o dofinansowanie, jak również w całym procesie uzyskania […]

  • Sztuczna Inteligencja po amerykańsku

    Bartosz Świeńciński 07.03.24

    Stany Zjednoczone bez wątpienia są mocarstwem technologicznym, w tym w zakresie dostarczania rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji. Czy jednak amerykańskie prawo nadąża za postępem technologicznym i błyskawicznym rozwojem AI? Jak pokazują coraz częstsze spory w amerykańskich sądach dotyczące rozwiązań opartych na AI, wykorzystywanie AI do dezinformacji czy publikacji deepfaków, raczej nie. Regulacja tego obszaru powinna […]

Kontakt

Warszawa

ul. Ks. Skorupki 5,
00-546 Warszawa

Sopot

ul. Armii Krajowej 116/17
81-824 Sopot
22 230 2655biuro@skplaw.pl
Więcej
Copyright 2022 Polityka Prywatności Regulamin