• Reklama i eventy

    eventy / media / Internet / reklama / prawo reklamy / PR / agencje reklamowe / kampanie promocyjne / strategia marketingowa / rebranding / regulaminy / konkursy / digital marketing / domy mediowe / domy produkcyjne / mediaplany / brief / contact report / copy clearance / ATL / BTL / zasięgi / viral marketing/ ambush marketing / guerilla marketing/ inspiracje

Kompetencje

Agencje reklamowe, marketingowe czy PR, domy produkcyjne i mediowe, agencje 360 i butiki kreatywne – to tylko wybrane podmioty z szeroko pojętego rynku reklamowo-marketingowego, które na co dzień wspieramy w kwestiach prawnych.

Obsługujemy także reklamodawców.

  • Umowy w branży reklamowej

  • Reklamowy copy clearance (storybordów, spotów)

  • Reprezentacja przed Radą Reklamy

  • Doradztwo przy wprowadzaniu nowych produktów, marek i opakowań

  • Prawna opieka nad konkursami, loteriami i promocjami

  • Wsparcie nietuzinkowych przedsięwzięć z pogranicza reklamy, sztuki, designu i biznesu.

  • Opiniowanie reklam sensytywnych (alkohol, hazard, instytucje finansowe, etc)

  • Ocena działań konkurentów pod kątem uczciwej konkurencji i reklamy zgodnej z prawem

  • Bieżąca obsługa agencji reklamowych

  • Doradztwo korporacyjne i podatkowe dla branży reklamowej

  • Obsługa organizacji eventów

  • Reprezentacja w sporach dot. plagiatów w reklamach, nieuczciwej reklamy oraz rozliczenia mediów między domami mediowymi i klientami

Doświadczenie

Opiniujemy strategie marketingowe, materiały i działania promocyjne (także dla produktów wrażliwych czy spółek giełdowych). Doradzamy w procesach rebrandingu, kreowania nowych produktów, marek, opakowań czy aranżacji wnętrz i przestrzeni.

Kreacja nowej linii produktów

Dla agencji brandingowych przygotowaliśmy i negocjowaliśmy umowy dotyczące strategii marketingowej i kreacji nowych linii produktów, m.in. znanych marek spożywczych.

Reklama

Reprezentowaliśmy agencje reklamowe i ich klientów w prowadzeniu negocjacji i zawieraniu kontraktów ze znanymi postaciami ze świata filmu, telewizji i muzyki dot. ich udziału w reklamach. Nasz zespół obsługiwał prawnie agencje reklamowe podczas negocjacji i współpracy m.in. z czterema gwiazdami Hollywood klasy A, które wystąpiły w reklamach telewizyjnych, billboardowych, prasowych i wizerunkowych w Polsce.

Umowa sponsorska korporacji ze znanym sportowcem

Wspieraliśmy znanego sportowca w negocjacjach dot. umowy sponsorskiej oraz partnerstwa technologicznego z globalną korporacją. Negocjacje, których przedmiotem było pozyskanie środków przez sportowca na udział w Rajdzie Dakar oraz innych imprezach rajdowych, jak również wykorzystania wizerunku i nazwiska sportowca przez korporację.

Liderzy projektów

Jesteśmy bardzo mocno związani z branżą reklamową. Stale współpracujemy ze Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR. Jesteśmy również audytorami najważniejszych konkursów branży reklamowej takich jak m.in. Effie, KTR, Media Trendy etc. Prowadzimy wykłady z prawa reklamy m.in. w Uniwersytecie Reklamy SAR, dla MediaRun Academy czy Centrum Praw Własności Intelektualnej im. H. Grocjusza w Krakowie.

Aktualności

21 września 2022

SKP Ślusarek Kubiak Pieczyk poszukuje aplikantki/aplikanta do zespołu obsługi korporacyjnej i transakcyjnej

SKP ŚLUSAREK KUBIAK PIECZYK POSZUKUJE APLIKANTKI/APLIKANTA DO ZESPOŁU OBSŁUGI KORPORACYJNEJ I TRANSAKCYJNEJ   Aplikuj do nas jeżeli:   • posiadasz minimum dwuletnie doświadczenie zawodowe w obsłudze prawnej […]

19 sierpnia 2022

Kancelaria SKP włącza się do walki o poszanowanie godności osób urodzonych dzięki metodzie in vitro.

Kilka dni temu media obiegła informacja, że rodziny dzieci urodzonych dzięki metodzie in vitro zamierzają pozwać autorów podręcznika do HiT oraz ministra Czarnka. Powstała nawet specjalna zbiórka […]

29 lipca 2022

Warsztat: Prawo Własności Intelektualnej

Wraz z MMC Polska zapraszamy serdecznie na kolejne spotkanie z ekspertami SKP Ślusarek Kubiak Pieczyk!   Podczas wrześniowego warsztatu porozmawiamy o prawie własności intelektualnej – pokażemy, co […]

Artykuły przy kawie

  • Wstęp do blockchain

    Łukasz Sawicki 10.11.22

    Technologia blockchain stanowi zasadniczy filar koncepcji sieci 3.0 (Web 3.0), a także obok uczenia maszynowego i internetu rzeczy, ujmowana jest jako kluczowa innowacja, która odmieni dotychczasowe oblicze internetu. Koncepcja sieci 3.0, w przeciwieństwie jej poprzedników 1.0 i 2.0, zakłada zdecentralizowany i propertarianistyczny charakter sieci. Blockchain, kryptowaluty oraz NFT miałyby tę wizję urzeczywistnić. Schemat działania Blockchain […]

  • W produkcji filmowej okres developmentu jest okresem najbardziej kreatywnym. Bardzo istotne jest jednak, aby to właśnie na tym etapie sprawdzić, czy wszystkie twórcze koncepcje są możliwe do realizacji pod względem organizacyjnym, finansowym i prawnym. Od rzetelnego zrealizowania developmentu zależy płynność dalszej pracy i powodzenie całego przedsięwzięcia, jakim jest produkcja filmu. Jakich błędów na tym etapie […]

  • Biały Dom w oświadczeniu prasowym z 7 października 2022 roku wskazał, że: „Transatlantycki przepływ danych jest kluczowy dla prawidłowego funkcjonowania relacji ekonomicznych pomiędzy UE a USA, których wartość opiewa na 7,1 bln dolarów”.  Problem jednak w tym, że w związku z praktycznie nieograniczonym dostępem do danych osobowych przez amerykańskie służby i brakiem wystarczających gwarancji chroniących […]

  • „Fikcyjne utwory nie są wyjęte spod prawa, jeżeli zniesławiają prawdziwych ludzi” – stwierdził amerykański sąd federalny w sporze pomiędzy mistrzynią szachową Noną Gaprindashvili a Netflixem. Słynna szachistka pozwała platformę o zniesławienie z powodu słów, które padają w serialu „Gambit królowej”. Podczas turnieju w Moskwie spiker przedstawia główną bohaterkę (fikcyjną postać Beth Harmon, dla której pierwowzorem […]

Kontakt

Warszawa

ul. Ks. Skorupki 5,
00-546 Warszawa

Sopot

ul. Armii Krajowej 116/11
81-824 Sopot
22 230 2655biuro@skplaw.pl
Więcej
Copyright 2022 Polityka Prywatności Regulamin